Trudne zachowania u dzieci ze spektrum autyzmu – strategie pracy – szkolenie Rady Pedagogicznej

Według klasyfikacji ICD-11 spektrum zaburzeń autystycznych charakteryzuje się deficytami w zakresie umiejętności inicjowania i podtrzymywania interakcji społecznych oraz komunikacji, a także ograniczonymi, powtarzającymi się wzorcami zachowań i zainteresowań.

Cele szkolenia Rady Pedagogicznej:

  • Zdobycie wiedzy dotyczącej przyczyn występowania zachowań trudnych u dzieci ze spektrum autyzmu w kontekście specyfiki ich funkcjonowania
  • Poznanie strategii pracy nad zachowaniami trudnymi, w szczególności metod sprzyjających zapobieganiu występowania tych zachowań

Treści szkoleniowe:

  1. Specyfika funkcjonowania dzieci ze spektrum autyzmu
  2. Analiza potrzeb stojących za zachowaniami trudnymi
  3. Budowanie strategii proaktywnych (zapobieganie zachowaniom trudnym)
  4. Techniki wspierające dziecko w jego rozwoju emocjonalnym
  5. Strategie reaktywne w odniesieniu do zachowań trudnych
  6. Zasady tworzenia planu pracy nad zachowaniami trudnymi

Liczba godzin:

4 godziny dydaktyczne

Organizacja szkolenia:

Szkolenie w formie webinaru prowadzonego w czasie rzeczywistym; możliwość kontaktu z prowadzącym za pośrednictwem czatu, kamery, mikrofonu. Aby uczestniczyć w szkoleniu, nie ma potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji, a logowanie polega na kliknięciu w przesłany wcześniej link. Podczas szkolenia Uczestnicy mają zapewnioną pomoc techniczną. Szkolenie możliwe w formie stacjonarnej na terenie Małopolski.

Cena szkolenia Rady Pedagogicznej:

Cena szkolenia Rady Pedagogicznej (4 godziny dydaktyczne) wynosi 1 500 zł. Jeżeli w szkoleniu uczestniczy więcej niż 50 osób, cena wynosi 1700 zł. W tej cenie Uczestnicy otrzymują imienne papierowe zaświadczenia o ukończeniu formy doskonalenia zawodowego z naszej akredytowanej Placówki. Istnieje możliwość zmniejszenia liczby godzin szkoleniowych, a tym samym obniżenie ceny szkolenia.

Prowadząca:

mgr Dobromiła Smolak – pedagog specjalny, arteterapeutka, trener Wideotreningu Komunikacji (VIT). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w terapii dzieci z autyzmem metodami niedyrektywnymi. Była także nauczycielem wspomagającym w szkole integracyjnej. Obecnie pracuje w Maltańskim Centrum Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym i Ich Rodzinom w Krakowie, gdzie jest koordynatorem grupy przedszkolnej dla dzieci z autyzmem, prowadzi zajęcia indywidualne, a także pracuje z rodzicami dzieci z trudnościami rozwojowymi


Kontakt:

Aby zamówić szkolenie Rady Pedagogicznej lub uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mail lub za pośrednictwem poniższego formularza.

e-mail: rady.pedagogiczne@perfectus.edu.pl

telefon: 692 165 830

Formularz kontaktowy:

    Imię i nazwisko (wymagane)
     
    Numer telefonu lub adres email (wymagane)
    Treść wiadomości