Nasza kadra

mgr Edyta Maroszek
DYREKTOR
Absolwentka pedagogiki rewalidacyjnej ze specjalizacją pedagogika terapeutyczna, oligofrenopedagog, terapeuta EEG Biofeedback, ukończyła studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą. Wieloletni nauczyciel w szkole z oddziałami integracyjnymi oraz animator grupy wsparcia dla rodziców uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jest współtwórcą i redaktorem naczelnym portalu „Pedagogika Specjalna – portal dla nauczycieli”.
dr Wanda Matras-Mastalerz
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE
Adiunkt w Instytucie Nauk o Informacji Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, doktor nauk humanistycznych w dziedzinie literaturoznawstwa, Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Biblioterapeutycznego we Wrocławiu. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu terapeutycznej funkcji książki, biblioterapii, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, technik pracy umysłowej oraz edukacji medialnej i czytelniczej.
dr hab. prof. Krystyna Rymarczyk
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Profesor nadzwyczajny w Katedrze Psychologii Poznawczej i Behawioralnej Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS, dr habilitowany nauk społecznych w zakresie neuronauki, doktor nauk biologicznych w zakresie psychofizjologii, magister psychologii klinicznej, specjalizacja neuropsychologia. Autorka licznych artykułów i książek, wykładowca akademicki, prowadząca szkolenia dla nauczycieli z zakresu neuropsychologii dziecka, neuronauki oraz neurologopedii. Autorka wielu wystąpień konferencyjnych i popularnonaukowych oraz radiowych i telewizyjnych. 

dr Joanna Guzik-Iwińska
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, subdyscyplina pedagogika specjalna. Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii psychopedagogicznej. Autorka Metody Strukturalnej przeznaczonej do nauki czytania i pisania dzieci z deficytami rozwojowymi. Autorka licznych publikacji naukowych, nauczyciel akademicki.
dr Joanna Major
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE
Doktor nauk matematycznych w zakresie ich dydaktyki, autorka licznych publikacji naukowych, nauczyciel matematyki i informatyki. Zainteresowania naukowe: kształtowanie rozumienia pojęć matematycznych u osób z różnych szczebli kształcenia matematycznego, terapia trudności matematycznych uczniów, wykorzystanie gier i zabaw dla kształtowania kompetencji uczących się.
dr Beata Kunat
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, adiunkt na Wydziale Nauk o Edukacji Uniwersytetu w Białymstoku. Jest licencjonowanym trenerem kreatywności Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności, trenerem Destination Imagination. Posiada wieloletnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie prowadzenia treningów kreatywności dla uczniów, studentów, nauczycieli. Współzałożycielka i redaktorka międzynarodowego czasopisma naukowego „Creativity. Theories-Research-Applications” poświęconego problematyce kreatywności człowieka.

dr inż. Aldona Rosner
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE
Mgr inż. informatyk, specjalność: bazy danych sieci i systemy komputerowe; dr w dyscyplinie informatyka, specjalność: eksploracja danych. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i realizacji projektów mentorskich opartych o metodę Problem and Project Based Learning. Prowadząca zajęcia dydaktyczne ze studentami oraz szkolenia kadry naukowej, w tym e-learningowe.
dr Marta Majorczyk
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE
Pedagog, psycholog, psychoterapeuta systemowy, doradca rodzinny, trener, animator rozwoju (coach, mentor, tutor), badacz i wieloletni nauczyciel akademicki. Autorka kilkudziesięciu prac naukowych i blisko kilkudziesięciu tekstów popularnonaukowych, analiz i opracowań o tematyce rodzinnej, rozwoju, wychowania i opieki oraz neurodydaktyki. Komentator przemian w edukacji, wychowaniu i rodziny w mediach.
dr Monika Just
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Pedagog, coach, wykładowca, edukator, licencjonowany trener twórczego myślenia Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności, certyfikowany moderator Desingn Thinikig. Realizatorka szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji osobistych i społecznych, treningów kreatywności, twórczego rozwiązywania problemów (TRP), myślenia wizualnego (Visual Thinking), myślenia projektowego (Design Thinking) oraz metod aktywizujących myślenie i uczenie się. Autorka i współautorka podręczników i materiałów edukacyjnych, poradników i podręczników metodycznych dla nauczycieli oraz artykułów naukowych i popularno-naukowych.

mgr Joanna Edyta Pociecha
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Nauczyciel z ponad 30-letnim stażem pracy, były wizytator kuratorium oświaty, od kilkunastu lat dyrektor zespołu szkolno-przedszkolnego. Trener w oświacie i biznesie, coach, doradca, ekspert w zakresie nadzoru pedagogicznego, oceniania ucznia, w tym kształtującego, oceniania nauczycieli, aktywnych metod nauczania, dydaktyki nauczania, innowacji pedagogicznych.

mgr Małgorzata Rucka
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Pedagog, logopeda, neurologopeda (specjalizacja neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną). Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w PPP Polskiego Towarzystwa Dysleksji, MDK Fort 49 „Krzesławice”, Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, Krakowskiej Szkole Teatralnej i Filmowej, PPP nr 4 w Krakowie, z którą jest nadal związana zawodowo.

mgr Małgorzata Mosur
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE
Absolwentka psychologii klinicznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, I stopień specjalizacji z zakresie poradnictwa i opieki psychologicznej. Psycholog diagnosta, terapeuta, wicedyrektor Specjalistycznej Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej Dla Dzieci z Niepowodzeniami Edukacyjnymi w Krakowie.
mgr Dobromiła Smolak
KURSY DOSKONALĄCE ORAZ SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Pedagog specjalny, trener Wideotreningu Komunikacji (VIT). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w terapii dzieci z autyzmem metodami niedyrektywnymi. Była także nauczycielem wspomagającym w szkole integracyjnej. Obecnie pracuje w Maltańskim Centrum Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym i Ich Rodzinom w Krakowie, gdzie jest koordynatorem grupy przedszkolnej dla dzieci z autyzmem, prowadzi zajęcia indywidualne, a także pracuje z rodzicami dzieci z trudnościami rozwojowymi.

mgr Lena Krasovska
KURSY DOSKONALĄCE I SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Muzykoterapeuta, pedagog. Ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, dwuletnie międzynarodowe studia podyplomowe z zakresu pedagogiki i terapii Montessori przy współpracy z Kinderzentrum w Monachium, a także studia podyplomowe muzykoterapia na Akademii Muzycznej w Krakowie. Prowadzi zajęcia muzykoterapeutyczne ze szczególnym uwzględnieniem technik relaksacyjnych i treningu uważności dla dzieci i dorosłych. Autor i realizator projektów społecznych.

mgr Irena Daniel
KURSY DOSKONALĄCE I SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Pedagog specjalny, oligofrenopedagog, prowadząca zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju, zajęcia rewalidacyjne oraz rewalidacyjno-wychowawcze. Terapeuta TUS, terapeuta EEG Biofeedback, logopeda, neurologopeda, autorka opowiadań logopedycznych, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Pracuje w zespole szkół z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także w poradni psychologiczno-pedagogicznej.

mgr Mariusz Sendor
KURSY DOSKONALĄCE I SZKOLENIOWE RADY PEDAGOGICZNE

Magister techniki i informatyki, absolwent studiów podyplomowych z zakresu ICT, języków obcych oraz drugiego przedmiotu organizacja i zarządzanie, a także kierunku nowoczesne technologie webowe i mobilne. Nauczyciel przedmiotów informatycznych, wykładowca akademicki, trener posiadający bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, konsultacji i projektów dla nauczycieli.

Justyna Bryła
Administracja
Jestem na początku swojej ścieżki zawodowej i chętnie korzystam z doświadczenia innych. W pracy motywuje mnie pozytywna atmosfera zespołu, a powierzone mi zadania staram się wykonywać samodzielnie i rzetelnie. Chętnie podejmuję nowe wyzwania i realizuję postawione sobie cele.